tiistai 25. syyskuuta 2007

Sitsitsit ja nuha

Illalla on sitsit Kleion kanssa. Siis Kleiolaisille Kritiikki-sitsit ja Kritiikkiläisille Kleio-sitsit (paitsi että silloin kun minä olin nuori :) ne oli Garden-sitsit kaikille). I alla fall ska vi festa på ÅA:s sida av Henrikinkatu. Va kul! Siis Kleion biiseillä ja ukaaseilla, tulee jännää. En ole treenannut mitään biisejä, jos vaikka joudun pöydälle. Ehkä siis vanha tuttu "Minä suojelen sinua kaikelta" tai joku biisi pikkumustasta.

Muuten ei kovin kummaa kuulu. Paitsi se, että on olevinaan ihan outoa, kun on aika vähän tekemistä. Pelkään, että se kostautuu ensi viikolla täytenä häsäämisenä ennen lähtöä. Ei tahdo! Ja sekin vähän ottaa kupoliin, että leposyke ja ortostaattinen syke on edelleen koholla, siten siis myös sykkeet taivaassa lenkillä ja kanttu vei lenkin jälkeen ihan liian paljon. Flunssaa ei ole enää sen kummemmin, nenä nyt on vähän tukossa. Ei siis järin kipeä olo, mutta kroppa on eri mieltä. Ja ilma on mitä hienoin, eikä pääse kunnolla jauhamaan, joten sekin tökkii. Mutta levitin mä äsken silti tasoitetta keittiön seiniin, vaikka Pete ei oikein luottanut mun kykyihin. Ihan itse sekoitinkin koko mömmön. Jee. Puuttuuhan tuolta keittiöstä edelleen vähän vaikka mitä, mutta esim. noita sokkeleita en kyllä rupea itekseni sahaamaan tahi muuta sellaista, vaikka se sähyri olikin ihan kiva tuttavuus. Mutta ehkä se laminaatti saadaan tällä viikolla lopulta sinne. Sitten puuttuisi enää olohuone, ja sekös olisi kivaa. Ans kattoo kui käy.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kuinkas sitsit sujui? :)
Ja remonttihan etenee kuin unelma!(?)
t.johanna n-r